Webinarium jest częścią cyklu comiesięcznych szkoleń dedykowanych wszystkim tym z Państwa, którzy chcieliby rozpocząć eksport lub założyć firmę w Stanach Zjednoczonych. W trakcie najbliższego szkolenia zostanie omówiony proces sprzedaży produktów w USA, jego warunki, wymogi formalne oraz kwestie odpowiedzialności za produkt. Webinarium będzie prowadzone w języku polskim przez lokalnego prawnika doświadczonego w pracy z polskimi firmami, dr hab. Justynę Regan (Balcarczyk) – amerykańskiego adwokata, polskiego radcę prawnego w kancelarii Miller Canfield.
Rejestracji można dokonać pod poniższym linkiem:
https://zoom.us/webinar/register/WN_P5PXsJ4GRJ-0vG__j5w9XQ
A już w następnych miesiącach wśród kolejnych omawianych tematów znajdą się:
- Umowa agencyjna i dystrybucyjna – na czym polega różnica, jakie elementy należy wziąć pod uwagę i na co należy zwrócić uwagę?
- Założenie spółki – wybór właściwej formy, najdogodniejszego stanu, przybliżenie procedury.
- System podatkowy – ABC amerykańskiego systemu fiskalnego.
- Prawo pracy w USA – co należy mieć na uwadze zatrudniając pracownika w Stanach Zjednoczonych?
- Wymogi wizowe w zakresie wiz pracowniczych.
- Własność intelektualna i jej ochrona w USA.
- Spory sądowe w USA – jak wygląda postępowanie przez sądem amerykańskim.
- Zdobycie finansowania – sukces, na który trzeba zapracować. Uwagi na temat pierwszych kroków na rynku USA dla polskich start-upów.
Zostańcie z nami!